Tuesday, August 25, 2009

Koleksi Ku

Arini aku rs suke utk share benda2 yg aku ade,dengan kata lainnya KOLEKSI KU. Bendanya xdela seberapa sgt,tp aku suke la nk pamerkan kat cni. Bukan utk menunjuk2 yer dato2 & datin2..hehe..tp ia hanyalah sekadar bahan tontonan dan simpanan aku jer..At least dpt ler aku abadikan kat cni.Nk wujudkan galeri or muzium aku sendiri rs cam berdo'oh sgt kot.. ;) so aku pilih kat cni la tempatnya. Sepertimana kengkawan sedia maklum, aku suke sgt2 kumpul kasut n bag. Nk kata brand dari LV, JIMMY CHOO, COACH, GUESS n yg sewaktu dgnnya xde laa..yg bese2 jer..tp kasut aku, boleh dikatakan 99.9999% aku beli kat VINCI. Of coz' la..kat tganu ni ape yg ade?? hampehhh.Kalu adepun GIANT n MYDIN..huhu..cian kitaorg kan :( ok, berbalik kpd koleksi ku itu, bag plak aku akan beli bl aku tgk, berkenaan, n duit pun cukup utk aku beli, sure aku akan beli punyer (tak pun aku gores jer) hahaha..nt aku akan publishkan kasut n bag aku tuh wat tatapan aku jer kay..utk kepuasan diri sendiri. Korang xyah tgk la..aku malu benarnya..tp kalu korang nk tgk jgk, suke ati korang lah. Ade aku kesah??? cak..cak..cak..cak..ehe..

No comments: