Thursday, August 20, 2009

Ceria jer..

Dua,tiga,mpat ari ni rase cam ceria jer..xtahu le knape. Mungkin sbb baru balik dari cuti2 n shopping2 Malaysia kot (19-22 Ogos 2009) w'laupun aku telah byk menghabiskan uang, masa dan tenaga kt sana nuh.. Mungkin jgk sbb lama dh xcuti pnjg mcm ni, so aku gunakan semaksimum yg mungkin w'lau aku rs penat giler lalui cuti2 m'sia cam gituh..(tobat rase cam xnak dah). Leh caye ker??? pasni g lagi.. ;)
Time cuti2 n shopping2 M'sia tu sem4 gak la aku perabihkan duit ku dgn brg2 yang entah ape2..tp yang penting aku suke.ehe..nt aku pamerkan yer..wat masa ni xsem4 lg nk snap. Tunggu yer...

1 comment:

ekinckin said...

Hola...sampai handbag bahang 3 sekaligus...

Ambe nak rase mekap ngan barang u...nak wat gane...kite xpenah rase Bobbi Brown...kihkihkih