Tuesday, August 25, 2009

Koleksi I, Bag, 2009

Sepohon kayu daunnya rimbun..bla..bla..bla..korang pnh dgr tak lagu ni zaman kecik2 dlu..mesti pnh kan.. Ustaz or Ustazah korang mesti pnh ajar punyer laa.. Ok kat cni aku muatkan benda alah ni yg aku gelar dia "pohon kayu". Kat cni la aku sangkut serba mak nenek koleksi beg2 aku. Ade yg xmuat dh..T'pk jgk aku nk sangkut kat mane lagi..(perlu ke aku beli sepokok lg??). Jawapannya, nt la aku pk..


4 comments:

ekinckin said...

Ha....koleksi banyak tp untuk adik angkat satu pun xbagi...

Bak cni se...hok lame2 pun jadi dah...:)

Mohd Hafizi said...

Nak gok se... (~_^)v

SUZIANA said...

fizi,sist bagi yg pink kaler tu ok tak?ehe..

Mohd Hafizi said...

I nak join jadi Diva gak mcm U alls !
Erm.. Diva Padang Pasir
Kah kah kah ~

Ambo toksei laa ~