Thursday, September 3, 2009

muka poyo arini yg sem4 aku amik

sebahagian surat-surat yg diterima arini


Kebizian melanda arini.. even bz aku rs perlu jgk utk mencoret sepatah dua kata kat cni n' sem4 amik gambar lagi tuh..hu2..sbb pe aku rs perlu??? sbbnya nanti aku nk bercuti lama gtu. nak balik kampung..yea..yea.. lama xblk kg, gindu gwler wehh..gindu kat KBMall, Wakaf Che Yeh, Pasar Siti Khadijah, Pengkalan Kubur, Rantau Panjang n tempat2 yg sewaktu dgn nya..he2..aku n fmly akan bertolak ke Kota Bharu Insyaallah pagi sok n' akan berada kat sana sampai Isnin (7 September 2009). Doakan v'ouls camat sampai n camat balik k!

Arini cam xsabau nk balik awal coz' diva2 (yg tak diiktiraf yer..ni semer pengiktirafan sendiri jek.xde kaitan yg idup atau yg mati.hua..hua..hua) akan berbuke pose sama2 ptg ni. Oleh kerana acara ni acara tahunan kitaworang, so tempahan telahpun dibuat awai2 lagik. Best ke idak kita tunggu jer nt pose2 menarik yg ingin dilihat atau yg xingin dilihat utk tatapan bersama wokeh..
papai..rini balik kul3 woihh..bersedia utk zaaaassssssssssss ;)

1 comment:

- said...

hehehe..gmbr2 ak yg xingin dlihat 2ak dh nyahkan dr hp mu..hahaha...ak sentiasa get ready sbb ak tau de insan yg akan kembali busuk hatinye menghuruharakan idupku..hahaha..

Layannnnnnnnnnnn